BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 29 August 2011

eeyyahhhooo + sediyhh.. :P

test type... one two three ... ngee..

Assalamualaikum ..... korang korang ... ase-nye da lame kan kite x update ini blog ... hahah :: ayat mntak pelempang ::  ok ok ...... awk yang sdg bace nie... sihat x??? menipu la kalo x sihat .?? nak raye nie msti-lah terlebih sihat .... betul x?? hahahah...

okie dokie ... back to the entry .. aku tgok sume orang da post pasal hari raya ... x leh jadi nie .. aku pon nak gak .....hahahha
..hari nie hari isnin 2.26 am ..... korang happy x esok nak raye ??? cecakap cecakap ...???
sape x happy kalo nak raye kan kan kan ????.... aku sndiri happy .. hahahha...
urrrmmm.. tapi betul la ape orang ckap ..... dalam kegembiraan ade kesedihan ... aku sediyh sangat2...
nape ase cepat sangat RAMADHAN nak pergi ....... x puas agi la nak puase .... haishhh..
tapi x pe ..... setiap yang berlaku pasti ade hikmah nye ....   betul x ?? hehehe
ngee.... aku ckap nie mcm da pro je ...hahahah...

ehh2... aku nak ckap skit  ---> SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN .... 



Ampun dan maaf andai-nye :-
Terkasar Bahase
Tersilap Bicara
Termarah yng tak kena
Tertanye tak tntu Hala
Tersasul yang tak sengaja ..

Terpukul kat mane-mane 
Terpekik di Telinge 
Terhantuk di Kepale
Terpinjam Harta Bende
Termoody tak semena-mena
Terumpat bila-bila
Termacam-macam lagi 
yang kene mengena

Semoga di maafkan :D
kerana you la kawan I dunia akhirat ...

cume tu je aliff dpt tulis buat entry kali nie... next entry maybe lagi dahsyatt kot ...ehhhehe
okie dokie...

SELAMAT BERHARI-RAYA .. JGAN LUPE DTG UMAH ... 

SEE U NEXT POST ...

ASSALAMUALAIKUM :D



0 comments: