BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 28 June 2011

Hari Koperasi c(8

Assalamualaikum .... Pe khabar???? sihat x??

urrmm.. Berbalik pade tajuk ......Hari Koperasi  taon nie ase mcm x meriah la dari taon lpas ...
ase nak tido pon ade gak.... hahhah... tapi .. pape pon .. tahniah kpade pnjual .... anda dah berjaye menghabis-kan jualan anda pada mase yang singkat... hahhahaha.... tadi aliff smpat gi kat satu tmpat .. kat situ ade orang dari jabatan perkhidmatan awam... dyer ade bawak ular...  Aliff tengok reaksi budak2 skola tu mcm berani .. ade yang ckap je lebih .. sekali suruh sntuh ... penakot dyer mengalahkan pompuan.... ish2..... ade plak budak yang nak menangis bile tengok ularr.. dah besar pnjang pon nak nanges ... ish2....  Mcm mane skali pon .. Hari koperasi taon nie tetap best gakkk..... :: kepade gerai2 yang lain .. sory kos x dpt pegi... bukan x nak pegi tapi takot nak pegi.... hehehheh ::

0 comments: